Etykiety

niedziela, 23 sierpnia 2015

Nowy haft, mało pisania oraz przygotowania do przerwy

Hej,
Troszkę mnie tu nie było bo skupiłam się na hafcie i moim nowym projekcie. Oczywiście mam dla was zdjęcie ale z połowy tygodnia. Teraz mam znacznie więcej wyhaftowane ale to w swoim czasie. Powoli przygotowuje się do przerwy i do nowej roli w moim życiu. Na tą chwilę nie jestem w stanie powiedzieć ile ta przerwa będzie trwała. Może miesiąc może 2 tygodnie. Ale potem wrócę oczywiście z kolejnymi pomysłami i haftami. Na tą chwilę obrazek nowego projektu.
Troszkę odbił mi się tamborek ale ogólnie tak to wstępnie wygląda. Oczywiście w tej chwili mam znacznie więcej wyhaftowane. Mniej więcej dwa razy tyle. W zasadzie kończę jedną stronę haftu ale jeszcze kupa roboty przede mną. Wracam do roboty i życzę wszystkim udanego końca weekendu i nabrania siły na nawy tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz