Etykiety

wtorek, 1 września 2015

Do wymiany :)

Hej,
1. Nick/imię
Edyta/suderi
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystko co można zrobić własnoręcznie :) Ale najbardziej chyba szydełkowanie ale to może dlatego że sama bym kiedyś chciała się nauczyć :D
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Najlepsza jestem w hafcie krzyżykowym, to kocham i to mogę robić całe życie.
4. Trzy ulubione kolory to…..
Niebieski, czarny, czerwony
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Zdecydowanie różowy :P
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
A kto nie lubi ;) Najbardziej to przyda się mulina, ale przyjmę wszystko co kiedyś będę mogła wykorzystać :)
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Oczywiście, w zasadzie każdą która mi przypadnie do gustu :)
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu,
ubiorach?
Uwielbiam kwiaty i motocykle, trochę dziwne połączenie :P
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Herbata mniam a kawa jeszcze bardziej mniam :D
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Słodyczy to ja nie jem prawie nic ze względu na alergie na czekoladę.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Oczywiście że tak. Fantasy, horror a najlepiej jakaś stara która już przeżyła swoje lata :D
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Hmmm wszystkie kosmetyki uwielbiam ale najbardziej to chyba balsamy i błyszczyki do ust.
13. Chciałam jeszcze dodać....
Że najbardziej ucieszy mnie sama wymiana i kontakt z osobami które kochają to co ja :)
14. Urodziny mam..................... a imieniny..............
Urodziny mam 12.09, a imieniny 16.09 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz