Etykiety

piątek, 19 sierpnia 2016

Duża zakładka cz.3

Dziś piątek, weekendu początek :D I dla mnie początek tygodniowego urlopu. Już nie mogę się doczekać, będę dziś w pracy siedzieć jak na szpilkach ;P A w moim hafcie duży krok w przód bo udało mi się dokończyć górną część pomarańczowego :D co już możecie się domyśleć że jeszcze go trochę będzie. Niestety w tym tygodniu mimo że urlop, mimo że zamierzam ze sobą zabrać hafcik, to chyba dużo go nie przybędzie. No ale zobaczymy :) Ostatnio ciągnie mnie też do blogów książkowych, bo przecież jak zakładka to trzeba ją do jakiejś książki włożyć żeby mogła spełniać swoją funkcję. A jak już trafi do książki no to dlaczego by jej nie przeczytać. Zamówiłam już sobie książkę Gildia Magów Trudi Canavan. A ponieważ zakładka będzie w tematyce Fantasy to i książka musi być. Tylko kiedy ja znajdę czas by ją przeczytać? Dodam tylko że to pierwsza książka z trylogii, bo przecież nie może się zakończyć na jednej książce :P Wracając do haftu, to wygląda to tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz