Etykiety

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Magiczna zakładka

Ostatnio haft spadł u mnie na dalszy plan, niestety. Ale miałam kontrolę w pracy, córcia mi się rozchorowała... Ale dobra wiadomość jest taka że już wychodzę na prostą :D Wracając do haftu... Jak już wiadomo biorę udział w wymiance zakładkowej w Misiowym Zakątku. W tym miesiącu tematem było fantasy/magia. Długo łamałam sobie głowę jaką zakładkę zrobić. Skierowałam się najpierw w stronę fantasy i znalazłam dużo pięknych wzorów ale żaden nie nadawał się na zakładkę. Więc zaczęłam szukać w kierunku magii... jeszcze gorzej. Załamana że nie uda mi się zrobić zakładki a co gorsza wysłać jej do Ewy która miała ode mnie dostać zakładkę.
Zawsze gdy brak mi pomysłów siadam przed telewizorem. Włączam mój dysk z milionem filmów i seriali, i oglądam... i oglądam... i oglądam... A mam tak praktycznie filmy z każdej kategorii.
Poza tym od kilku tygodni na kanale TVN jest puszczana seria Harrego Pottera. Po obejrzeniu jednej z części postanowiłam coś sama zaprojektować :D
I tak powstała imienna zakładka ;)
Uważajcie bo na mojej mapie może się znaleźć każdy. Ewa jest już śledzona ^^
PS: Ze względu na ochronę świadków, zakładka bez imienia i nazwiska Ewy :P

4 komentarze:

  1. Aaaa! Kojarzę tą mapę! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakladka swietna i doleciala juz nawet do hiszpani, dziekuje slicznie i pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakladka swietna i doleciala juz nawet do hiszpani, dziekuje slicznie i pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń