Etykiety

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Zakładka motyle

Ostatnio moja córka jest tak absorbująca że zrobienie prostej zakładki zajmuje mi wieczność. Tak było i w tym przypadku. Myślałam że nigdy jej nie skończę ale zawzięłam się w sobotę i udało się :D. A oto efekty końcowe:
Oczywiście zakładka zainspirowana i przygotowana na II etap SAL-u u Hafciarki. A już myślałam że nie zdążę :P
Teraz zabieram się zakładkę na wymiankę w misiowym zakątku. Tylko tak się zastanawiam czy zakładka o wymiarach 6,5 x 20,5 cm to nadal zakładka czy już nie coś innego :P Może poszukam nowej koncepcji :D
Dotrwajmy do weekendu ;)

4 komentarze:

  1. Piękna zakładka :).
    Już dodałam do galerii:
    http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta zakładka. Aż chciałabym mieć taką! <3 Chociaż mi się marzy taka z nutką muzyki, jakimś ptaszkiem, książką i kropelkami krwi i serduchem. Każde z nich ma trochę tego, co kocham. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa propozycja... Będę o tym myśleć ;-)

      Usuń